Toivotamme kaikki tervetulleiksi viettämään sunnuntain 17.5. äitienpäiväjuhlaa❣️ Juhlaohjelmassa laulu- ja musiikkiesityksiä, puhe äideille, seurakunnan tervehdys, vuoden isoäidin julkistaminen ja kakkukahvit. 🌹🎂☕️❤️ SYDÄMELLISESTI TERVETULOA❣️ ➡️ Kuljetukset: Ruona Kurkelankatu 6 ja Aurinkosäätiö klo 11.15.